Lxs niñxs no tienen bandera

Producción musical, top

Entre viatge i viatge, Ana i Luis van passar pel nostre estudi per gravar l’últim disc de Borraz amb Zeta, Lxs niñxs no tienen bandera.

Després de dos anys voltant amb el seu primer treball #peregrinoZ, el duo nòmada ens ha preparat un segon disc que és tot un viatge musical. Un treball madur, amb una àmplia varietat estilística i carregat de visceralitat i crítica social.

No podem deixar de parlar del gran treball del productor Àlex Nevado, de Shasta Daisy Produccions en aquest EP, que ha sabut captar tota la força, passió i frescor es seus directes. Sobresurten també les brillants interpretacions de Gabriel Rodero al cello, actualment a la Filharmònica de Turku, Stefano Piri i Giulio Piola, trompetistes a l’Àfrica Unite i Bandakadabra i Sheila Quero, vocalista de Maruja Limón.

Després de guanyar-se a pols l’actuació en festivals autonòmics i nacionals, com l’el FXE i Rodautors, afiliació de Sona 9, seguim espectants pel Festival Garcilaso. S’espera que aquest disc sigui un impàs en la seva carrera i aviat veiem a Luis i Anita a les grans sales.