Live in Shasta

Scroll Down

El nostre darrer acústic

Penny Necklace

A finals de 2013, vam començar a fer col·laboracions esporàdiques amb el blog Música Crònica, filmant i editant alguna de les entrevistes que realitzaven. Iván Ferreiro i La Habitación Roja a FNAC, van ser les primeres.

Pràcticament un any després, ens truca David i ens diu:

“Escolta, que estava jo pensant … que ja que teniu un estudi, us sembla bé si porto allà als Varry Brava, fem l’entrevista més tranquils, i fem una acústic?”

La idea de l’acústic ens va semblar molt xula (i la comoditat de no haver de moure’ns de l’estudi també … perquè ens hem d’enganyar) i així ho vam fer.

Alguna cosa vam haver de fer bé, ja que un any més tard, aquelles col·laboracions esporàdiques van donar pas a un projecte comú amb nom propi, i un nou web que recollia acústics i entrevistes amb Mikel Erentxun, Anni B Sweet, Carmen Boza, Lichis, Coque Malla, Iván Ferreiro, Maika Makovski, Second, Izal, Juanito Makandé, Delafé, León Benavente, Carlos Sadness … i un llarg etc. Orgullosos de que els agents de comunicació i les discogràfiques ens escullin per les seves promocions, i més encara amb la idea que artistes d’aquesta talla visitin el nostre estudi. Llarga vida a #LiveInShasta.