Teletumàcat

Producción audiovisual, top
Scroll Down

La Cia. Més Tumàcat potser sigui el nostre client més antic. Des de molts anys abans que Shasta es comencés a gestar, ja treballàvem amb ells el les creacions musicals dels seus espectacles.

Seria genial editar un LP amb totes les nostres cançons per celebrar el desè aniversari de la companyia“, ens dèiem durant una de les produccions. Quan s’apropava aquest aniversari, la part audiovisual de Shasta ja tenia tant pes com la musical, i fer únicament un disc de cançons deixava de tenir sentit.

El resultat d’aquesta conclusió va ser Teletumàcat, una coproducció de Shasta Daisy i Més Tumàcat on no només hi caben les cançons de la companyia, sinó un repàs a gran part de les seves creacions d’escenari, portades al format DVD.

Per si aquest gir fos poc, ens vam proposar fer participar al major nombre possible d’amics i col·laboradors que havien estat tot aquest temps al costat de Mès Tumàcat, i rodar en els llocs on la companyia havia començat a fer els primers passos.

Com us podreu imaginar, dur a terme aquesta producció i compaginar-la amb altres, va retardar “una mica” (noteu la ironia) la seva edició, deixant molt enrere la celebració d’aquest desè aniversari, però amb el resultat que ens proposàvem: enllaunar en conserva a la Companyia Més Tumàcat.

Fotografies Making of