Ivalva

Producción musical, top, Videoclip

Ivalva és d’aquells projectes que ens agraden, perquè la totalitat de la producció queda a casa.

La producció musical, gravació i mescla, l’artwork, els audioclips, la idea i realització dels videoclips … Això fa que la nostra implicació en el projecte sigui d’un 200%, i això es nota a l’hora de treballar i en el resultat.

IVALVA és el projecte en solitari d’Héctor Ivalva, que després de diversos anys en Lúcida (banda de la qual també assumíem la gravació, encara que no la producció) decideix emprendre aquesta etapa més personal per acotar i controlar la direcció de les seves cançons i de la seva carrera musical. La complicitat i la confiança mútua adquirida amb el temps és molt important per a nosaltres, ja que ens permet provar arranjaments i idees sense molts complexos.

Després de “Capítulo I-El Temblor”, arriba aquest “Capítulo II-Equilibrios” (sumant a més el toc de gràcia de Charli Chicago en el mastering). I amb ganes ja de seguir amb el “Capítulo III” (ups … això es pot considerar spoiler)