Festival Píndoles

Producción audiovisual, top

La proposta del festival pretén portar peces de microteatre (màxim 15 minuts) a llocs on no és habitual gaudir de les obres. En el cas del Festival les diferents propostes es desenvolupen en els espais de l’Alberg Mare de Déu de Montserrat, a Vallcarca. Però en el cas de la #GiraPindoles tenen lloc en diferents espais dels municipis participants.

Aquest any hem pogut treballar amb ells en dues ocasions: la realització del vídeo resum de la tercera edició i un vídeo de presentació de l’esmentada gira, que porta el mateix format a diferents llocs de la geografia catalana.

I en temporades anteriors …

El 2016 ja vam poder gaudir de l’ambient del festival en una edició en la qual, a més del vídeo resum que podeu veure aquí al costat, vam fer la fotografia dels diferents espectacles.

Només podem dir-vos que intenteu assistir a les properes edicions del festival o quan la #GiraPindoles passi per la vostra ciutat, segur que us ho passeu tant bé com nosaltres.